'Best' - не завжди the best | Блог

Блог go UPPR // 'Best' - не завжди the best

'Best' - не завжди the best

Thanks, Best reagards та Best - далеко не панацея, навіть для формального офісного стилю. Як ще можна закінчувати імейли?

Thanks? For what?

Дуже дивно, але все ще так часто в кінці імейлу можна побачити стандартне “thanks”. І байдуже, що дякувати нізащо. Але ми ще раз підкреслюємо свою ввічливість цим дефолтним “thanks”, роблячи і собі, і іншим ведмежу послугу, бо потім, коли ми справді вдячні звичайне thank, без додаткових завірянь звучить якось мілкувато.

Інший стандарт Best regards та Best wishes. Але знову ж таки, стандарт і типовість, далеко не панацея, навіть для формального офісного стилю. Існує ще безліч способів завершити лист. Ось деякі з них.Вони допоможуть бути вам більш креативним та оригінальними. Але не перестарайтеся, все має відповідати ситуації та підходити до певного контексту.

  • All my best
  • Best
  • Cordially
  • Faithfully
  • Goodbye
  • Looking Forward
  • Regards
  • Respectfully
  • Sending you the best
  • Sincerely / Sincerely yours
  • Speak with you soon
  • Take Care
  • Warm regards / Warm wishes
  • Warmly
  • Wishing you a wonderful day
  • Yours / Yours truly

А для прихильників більш неформальної комунікації

  • Cheers
  • Enjoy your day/ week/ day of the week)
  • Good luck
  • Happy [Monday]
  • Have a great day
  • Here’s to a great [Monday]
  • Hope this helps
  • Hope you’re making it through
  • Make it a great day
  • Pleasure catching up with you
  • See you tomorrow
  • Sending Good Vibes
  • Talk soon
  • Take care
  • Until next time
  • You’re the Best
  • Your Friend

А коли дійсно є за що бути thank you

І щоб виказати вдячність

  • All My Thanks
  • I Can’t Thank You Enough
  • I Owe You
  • Many Thanks
  • Much Appreciated
  • Thank You for Everything
  • Thank You in Advance
  • Thanks a Million
  • Thanks for Reading
  • Thanks for Your Consideration
  • Thanks for Your Help
  • Thanks So Much
  • With Appreciation
  • With Gratitude
  • You’re a Lifesaver

Ваше завершення листа повинно відповідати певному контексту.

Коротко кажучи, знайте вашого читача.

Як і в усній бесіді, так і в імейлі для боса, клієнта та колеги ви скоріше всього доберете різні фрази.

А які ви використовуєте найчастіше? Додасте щось новеньке до списку?