Case study: Followup Failemail + Typical Bug | Блог

Блог go UPPR // Case study: Followup Failemail + Typical Bug

Case study: Followup Failemail + Typical Bug

Real-life приклад, як не потрібно фолоапити + черговий типовий баг для фолоапів



Як зробити фолоапи більш людянимипозбавити їх пасивної агресії  та запропонувати найкращий  reader experience (RX)  вашим читачам, ми уже обговорювали.

А тепер подивимося на  real-life  прикладі, як не потрібно фолоапити, і до того ж розглянемо черговий типовий баг для фолоапів. Я ще про нього не писала, але його ефект відчуває кожен, хто з ним стикається (бо такого бажання послати подалі не викликає навіть  It would be great if чи asap ). І це  абсолютний фокус автора на собі,  власній персоні, своїх потребах. І якщо у звичайному робочому імейлі це ще можна якось пережити, списавши на невдалий день, то у фолоапі, особливо у sales фолоапі — це кричуща неповага, нуль емпатії та слабенький RX.

Ось отримала на днях:

I know you are busy helping your team to head-hunt the best candidates (знаю, що зайняті важливішими справами, але то таке, напишу, бо мені ж треба). I am writing (facepalm) to make sure you did not forget to share our tool with your team (по-перше, якщо це важливо, то я і сама не забуду, без зайвих нагадувань. По-друге, не потрібно вказуватимені, що розшарювати з моєю командою, справді корисні та цінні речі вони точно отримають). Here's the link to it again (це про наздогнати та вчинити добро).

In 30 minutes (це забагато) I can give you some ideas on how to most efficiently find people for your projects with the help of [tool] (ще ніхто не давав згоди інструмент використовувати, як тут уже одразу застережливо (а насправді агресивно)пропонуються додаткові послуги. Відкидаючи усі потенційні “ні”, що вже неповага само собою, нав'язують розмову, яка мені точно не потрібна, принаймні на цьому етапі.) Do you have time for a call on Friday at 15.30 or Monday at noontime? (наполегливо нав'язують. Дедлайн можна пропонувати, але у випадку, коли була якась попередня домовленість.Хіба хтось уже погоджувався на дзвінок? Це як дякувати за те, чого ще не відбулося, і не факт, що відбудеться).

[Company name] has already been successfully utilizing [tool name] and are absolutely happy about it (у даному випадку потрібна конкретика, які результати використання інструменту в цифрах. І ще фейл авторав тому, що він наводить приклад занадто малої компанії. Їхня кількість вакансій значно менша від того, що потрібно мені. Тобто, приклад вийшов не авторитетним).

Let me know which of these times is convenient for you or send me a few that work for you (знову вказівка, що робити. Плюс капітан очевидність — якщо мені цікаво і я захочу поговорити, то і самаздогадаюся запропонувати варіант, коли мені зручно).
I look forward to talking with you (знову нав'язування очікувань, коли ні про що не домовлено. Найкращий CTA завжди у питальній формі).
[Salesperson]

 

І ще пропоную розглянути два імейли, які наведені на одному з досить відомих блогів як приклади зразкового сейлз-фолоапу.

1.

Hi [Prospect],
this is [Salesperson]. I am sorry we haven't been able to connect (їм шкода, а адресатові? Навряд чи, тільки свій час зекономив) When we met, you were very interested in increasing your sales [objective]. I know how busy things can getwith work and family (знову ж таки визнають, що адресат зайнятий і причина важлива, але who cares? Якщо don’t care, то принаймніне показуйте це так явно).I want you to know that I don't mind scheduling a call before or after work hours if that would make it easier (така собі зверхня поблажливість, милостиво дозволи турбувати на вихідних. Ті, у кого сім'я і діти, точнона вихідних такими питаннями займатися не будуть). Just let me know what works for you. I don't want to be a pest (уже такий. І навіщо натякати читачеві про свою ущербність? Це ж робочий бізнес-імейл, то й формулюйтейого відповідно. А то, якщо не зверху заходять, то голову попелом посипають) but I do want to make sure we have an opportunity to talk if you still want to fast track your salesgrowth [objective] (а це взагалі жах. Тут і вимога якихось гарантій для себе, і чистої води маніпуляція — if you still want to fast track your sales growth [objective]. І така до того ж груба, що навіть якщо і планували дати відповідь, то не будуть).

2.

I have not had much success reconnecting with you (здогадайтеся самі, чому). It might just be that you don't have any interest in talking with me (вуаля!) — and that's okay (о, дякую за дозвіл, робити, як я уже роблю! Тільки проблема в тому, що дозволу то ніхто не просив). I just need to know (так, важливо для всіх, що вам потрібно) whether or not to keep trying (уже давно можна було б здогадатися). So, to make this nice and easy for you (дякую знову, яка зворушлива турбота про читача), you can reply with a simple keystroke. Just reply with either A, B, C, D, or E and I'll know what to do (давно вже потрібно було здогадатися, що робити — відчепитися!), but please do reply (таки просто так не відчепляться) so that I can stop emailing you if you're not interested (це взагалі звучить як погроза — продовжу далі діставати, якщо не дасте відповідь).
   A. Stop emailing me with attempts to connect but continue to send invites for events.
   B. Don't send me anything, remove me from your list. We don't currently and won't ever need your help.
   C. I want to talk, we need some help, but the timing isn't right. Keep trying.
   D. I would like to schedule a time to talk. We need some help. Please send your calendar link.
   E. I forgot who you are. What's this about?
Thank you. (Та нема за що)

 

Це такий хитрющий маніпулятивний спосіб однаково отримати відповідь, хоч якусь. Але для чого? Кому не цікаво, той не відповідає — це ж очевидно!